055-9705-269

לוכד עכברים בנתניה

עכברים נמצאים בכל מקום ברחבי הארץ וגם העיר נתניה לא חסינה בפני עכברים מסוגים שונים. עכברים מחפשים אחר מקורות מזון ובדרך כלל יגיעו לדירות קרקע או בקומות נמוכים בבנייני דירות. אפשרות נוספת של הימצאות עכברים בנתניה היא בבתי עסק שונים בעיקר בתחום המזון. אף אחד לא אוהב להיתקל בעכבר וגם לתפוס אותם די קשה. לכן אם נתקלתם בעכבר רצוי מאוד שתחייגו להזמין לוכד עכברים בנתניה שיבצע את הלכידה במהירות עבורכם.

לוכד עכברים בנתניה

מדוע יש צורך להזמין לוכד עכברים בנתניה?

למרות שרובנו נגעלים וחוששים ממגע עם עכברים הרי שרבים חושבים יוכלו לבצע לכידת עכבר בכוחות עצמם. אבל מה לעשות ומלכודות "פשוטות" לא תמיד יעילות ולא תמיד יודעים כיצד לעשות בהם שימוש נכון או להניח אותם במקומות אסטרטגיים. הדבר גורם לכך שהעכבר לא נילכד במשך ימים ארוכים ובינתיים מסכן אתכם בהפצת מחלות וזיהומים דרך המזון שבבית או באמצעות נשיכה שלו חלילה וחס. זו הסיבה שיש להזמין לכידת עכברים בנתניה מחברת "הדברות הארץ" שמנוסה בכך מזה שנים רבות.

כיצד מתבצעת לכידת עכברים?

אנו בחברת "הדברות הארץ" פחות מאמינים בריסוס נגד עכברים ויותר בפתרונות הומניים שמאפשרים לכידת עכברים בנתניה באמצעות פיתיונות או מלכודות שמונחים במיקומים אסטרטגיים. בדרך זו העכבר נילכד בפיתיון או במלכודת ואנו יכולים לשחרר אותו לחופשי הרחק מהבית שלכם.

פיתיונות נגד עכברים – פיתיון עם חומר המושך את העכבר אליו ולוכד אותו באמצעות דבק או חומר דומה כך שהעכבר איננו יכול לברוח מהמקום.

מלכודות נגד עכברים – מלכודת שמכילה מזון שמושך את העכבר אליו ובעת כניסה שלו אל המלכודת הוא ניתפס בתוכה ללא יכולת הימלטות.

פיזור של מלכודות ופיתיונות נגד עכברים גם מאפשרת ללכוד כמה עכברים בבית מגורים או בבית עסק ולא רק עכבר אחד. לעתים תגלו שלאחר לילה של פריסת המלכודות הללו נלכדו בהם 3-4 עכברים והשטח נוקה.

חשוב לציין שהאפשרות של הדברת עכברים בנתניה באמצעות ריסוס גם כן קיימת אך לרוב הדבר פחות מומלץ כיוון שלא תמיד נזהה את מקום החיסול של העכבר ולעתים הדבר יגרום לריקבון של גופת העכבר ומשיכה של נמלים, חרקים וג'וקים למקום. אז כבר תצטרכו הדברה נוספת.

כיצד להזמין לוכד עכברים בנתניה?

נתקלתם בעכבר בכל שעה ביום או בלילה? חייגו אלינו. אנו בחברת "הדברות הארץ" מעניקים שירות מסביב לשעון ללכידת עכברים בנתניה באמצעים הומניים יעילים שמאפשרים לכידת עכברים בנתניה במהירות. העלות של הזמנת לוכד עכברים בנתניה תלויה בשטח שיש לתת לו מענה ובכמות העכברים שיש בשטח (לעתים מדובר בבודדים ולעתים בעשרות). השירות הבסיסי בעלות של 300 שח.

לפרטים נוספים אודות לכידת עכברים בנתניה או הזמנה של לוכד עכברים בנתניה, חייגו עכשיו: 055-970-5269.

Call Now Button