055-9705-269

הדברה בכפר סבא

הדברה בכפר סבא עבור כל המזיקים. הדברת חרקים ומכרסמים, הרחקת יונים, לכידת נחשים ועוד. שירות מהלב, מקצועיות ובאחריות מלאה!

בשלושים השנים האחרונות כפר סבא התפתחה משמעותית בשל בנייה מרובה שכבשה את כל הפרדסים שהיו שרועים בכול רחבי העיר. גודל האוכלוסייה בכפר סבא גדל והתעצם מאוד בשנים האחרונות.

המאפיין את תושבי כפר סבא הוא האהבה לאיכות חיים שלווים ורגועים אבל ישנם לא מעט מזיקים ומטרידים הגורמים לחוסר נחת ומצריכים את התושבים להיעזר בשירותי הדברה בעיר.

הדברה בכפר סבא

הסיבה לריבוי המזיקים בעיר

את כפר סבא תוקפים מינים רבים של מזיקים. מהבנייה המרובה והחפירות מוצאים עצמם החולדות, המקקים ויתר מזיקים במאבק הישרדות ויוצאים אלינו לבתים. המרפסות והגגות מאפשרים ליונים להתיישב ולהתרבות בקצב מסחרר. היונים מהווים מטרד לא קל בכפר סבא, פשוט לשלשת בכול פינה המלכלכת ומזהמת את הרחובות והבתים. אם אתם צריכים עזרה מקצועית למיגור המזיקים אנחנו כאן לשירותכם, מבצעים הדברה בכפר סבא כבר למעלה מ-12 שנים.

מדביר בכפר סבא בפיקוח מלא

  • מתמחים בכול סוגי המזיקים!
  • התחייבות בכתב עבור כל פעולת הדברה!
  • רישיון הדברה מוסמך מהמשרד להגנת הסביבה!
  • משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה בלבד!

כמה עולה הדברה נגד מזיקים בכפ"ס

מחירי הדברה בכפר סבא תלויים בסוג המזיק, רמת הנגיעות, גודל השטח המטופל ואופן שיטת הטיפול במזיק (הדברה בריסוס, הדברה באמצעות פיתיונות רעל, מלכודות הומניות או קטילה, לכידה בידיים ועוד).

מחירים עבור ריסוס

ריסוס נעשה אך ורק נגד חרקים. חומר הדברה תמיד יהיה מקבוצת הפרטרואידים ומותאם לפרוקי רגליים בלבד (חרקים).

מה מרססים עלות תיפול כולל אחריות
ריסוס של עד שני ביובים נגד תיקנים  ב-180 ₪ כל ביוב נוסף ב-60 ₪
ריסוס נגד תיקנים בבית ובגינה החל מ-250 ₪
ריסוס נגד נמלים החל מ-250 ₪
הדברת יתושים בגינה החל מ-280 ₪
הדברה נגד צרעות החל מ-280 ₪
ריסוס פרעושים החל מ-350 ₪
הדברת פשפש המיטה החל מ-600 ₪

מחירים עבור הדברה עם פיתיונות רעל ומלכודות

לפעולות המתבצעות באמצעות פיתיונות ומלכודות יש מספר יתרונות מלבד השמירה על איכות הסביבה.

למשל אין צורך להכין את הבית לקראת ההדברה וגם לא צריך לצאת מהבית בזמן ולאחר ההדברה.

מה מדבירים וכיצד מחיר כולל אחריות
פיתיונות ומלכודות לתיקן אמריקאי החל מ-300 ₪
פיתיונות ומלכודות נגד תיקן גרמני החל מ-300 ₪
פיתיונות ג'ל לנמלים החל מ-300 ₪
הדברת עשים באמצעות מלכודות החל מ-350 ₪
הצוות מלכודות נגד יתושים החל מ-350 ₪
הצוות מלכודות נגד זבובים החל מ-350 ₪
הזרקת ג'ל נגד טרמיטים החל מ-600 ₪

*לא לכל מזיק ניתן לתת פתרון ללא ריסוס.

מחירי לכידות מזיקים בידיים

השיטה ההומנית ביותר היא לבצע לכידה של מזיק ולשחררו בטבע לחופשי, ללא שום היזק. לאחר לכידה אנו דואגים לשחרר את המזיק במקום בטוח ומספיק רחוק כדי שלו יצליח לחזור.

מה לוכדים עלות הזמנת מדביר ללכידה
חולדה או עכבר בשעות היום ב-400 ₪
חולדה או עכבר בשעות הלילה ב-600 ₪
סריקה עבור נחש ביום ב-400 ₪
סריקה עבור נחש בלילה ב-500 ₪
סריקת נחש כולל לכידה בשעות היום ב-600 ₪
סריקת נחש כולל לכידה בלילה ב-800 ₪

פעולות הדברה בכפר סבא שהתבצעו על ידינו

הדברת נמלים במטבח: בעקבות המצב הבריאותי של הלקוח וחוסר היכולת שלו לצאת מהבית בשעת ביצוע ההדברה, החלטנו לבצעה הדברה ידידותית יותר המאפשרת לבני הבית להישאר מבלי להיחשף לחומרי הדברה המתפזרים באוויר אלה השתמשנו בחומרים מוצקים שרק על ידי בליעת הרעל ניזוק המזיק ולא על ידי נשימה שגם עלול להזיק לבני הבית. לכן נעזרנו במזרק אתו רישתנו את כל המטבח בדגש על השיש ובתוך הארונות בצירים ובכול החריצים. בסיום העבודה הלקוח קיבל תעודת אחריות בכתב והתשלום עבור פעולה זו היה כ-300 שקלים.

הדברה בג'ל נגד נמלים

הדברת פרעושים במקלט: חשוב מאוד להשאיר את המקלט נקי, מסודר ומוכן לשהייה למקרי חירום בלבד. הגענו למקלט הנגוע בפרעושים עקב המלטה ככול הנראה של חתולה שהסתתרה במקלט. המקום היה ממש נגוע בפרעושים. ראשית רוקנו את כל המקלט מחפצים שונים שהדיירים היו מאחסנים. לאחר שקיבלנו מקלט ריק, השתמשנו בתכשיר הדברה בשם "דרגון" המומלץ לפרעושים בוגרים, הוספנו חומר מיוחד שפוגע גם בזחלים הביצים והגלמים. ריססנו את כל המקלט על ידי נגירה הכוללים ריצפה וקירות עד לגובה של שני מטרים. בסיום ההדברה הלקוח שילם כ-400 שקלים הכוללים תעודת אחריות בכתב.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בכפר סבא

יש חומרים עם ריח וחומרים ללא ריח. כמובן שחומר עם ריח לא מעיד על עוצמה או איכות. אנחנו בתוך הבתים משתמשים בחומרים ללא ריח ובחוץ עם ריח, על מנת שעוברים ושבים יבחינו כי היה ריסוס במקום וידעו להתרחק כל עוד הריח ישנו.

משך הזמן שצריך לצאת מהמקום המרוסס משתנה לפי סוג המזיק וליושבי הבית (אישה בהריון, תינוקות, בעלי חיים, אנשים בעלי רקע רפואי וכו'). אצלנו ההנחיות הן בין שעה ל24 שעות לכל היותר.

כן, בהחלט! אנחנו תמיד נותנים אחריות בכתב בעבור כל הדברה שנבצע. האחריות תקפה למשך זמן של בין שלושה חודשים לחמש שנים תלוי בסוג המזיק.

לפני שמבצעים ריסוס נגד פרעושים צריך למצוא את המקור (בדרך כלל שליית חתול). לאחר שמוצאים את המקור וכמובן ששולחים את בעל החיים לטיפול בפרעושים אצל וטרינר, ניתן לבצע ריסוס. אנחנו משתמשים בחומר פרטרואידי המיועד לפרעושים ותוספת אבקה לטיפול יסודי בזחלי הפרעושים.

Call Now Button